Jdi na obsah Jdi na menu
 


4. členská schůze v roce 2010

17. 11. 2013

 4.    členská schůze SDH Velká Lečice v roce 2010

konaná v pátek 24. 9. 2010 v hasičárně od 19:00 hodin

 

Program:

1) zahájení a přečtení programu 
2) hasičárna je dokončena – stanovení pravidel a  podmínek užívání 
3) brigáda – dříví do hasičárny 
4) zhodnocení soutěží 
5) objednána výzbroj – savice apod. 
6) posvícenská zábava 
7) ukončení

ad 2) Hasičská zbrojnice

Od 11. 7. do 19. 9. trvala rekonstrukce hasičárny svépomocí za finanční podpory obecního úřadu.

Nechali jsme si odborně položit pouze dlažbu, jinak jsme vše dělali vlastními silami a prostředky.

Jirka Svoboda nám věnoval bar, který jsme v podsálí hospody rozebrali a převezli do hasičárny, kde jsme ho zkrátili a zapasovali.

Vymalovali jsme, složili jsme se na chladící zařízení, rozvedli jsme odpad a vodu, obložili zadní stěnu na WC, udělali a obložili jsme podstavec na krbovou vložku, krbovou vložku jsme usadili a udělali kouřovod, udělali jsme nové zábradlí, přidělali ceduli, natřeli jsme futra, zapasovali prahy, pověsili police apod.

Holky umyly okna, vytřely, uklidily, natřely vrata a dveře. Vláďa Kubla nám daroval lednici a dveře. Pepa Stibor nám daroval sklenice a ubrusy. Pepa Marhoul sklenice. Další sklo jsem obstaral sponzorským darem… Stoly a židle jsme převezli z hospody. Celkem jsme na hasičárně společně odpracovali cca 120 hodin.

Děkuji všem, kteří jakoukoli měrou pomohli vybudovat místo nejen pro hasičské schůze a také děkuji Obecnímu úřadu v čele s panem starostou za finanční podporu cca 60 000,- Kč, bez níž bychom hasičárnu do této podoby nebyli schopni upravit.

-        Při schůzích a dalších akcích bude vždy dopředu určena osoba/osoby, které budou mít na starosti bar a budou zodpovídat za zboží i zařízení.

-        Útrata se bude psát na lístky, na nichž bude napsáno jméno – jednoznačnost/ nezaměnitelnost.

-        Úklid hasičárny bude domlouván operativně dle potřeby.

 

ad 3)   Brigáda na zajištění dříví do hasičárny (termín + složení)

 

10. 10. 2010 

aktivní účast přislíbili: Beran J., Beran R., Poláček V., Poláček J., Poláček L., Pouček Pavel

 

 

ad 4) Zhodnocení soutěží

 31. 7.2010 – Pohár starosty ve Velké Hraštici (zúčastnily se pouze ženy ) 3. místo

28. 8.2010 – Pohár starosty v Novém Kníně – PPS8 –   8. místo (smíšené družstvo – Beran, Pouček, Nosková, Kadlecová, Brichtová, Fořt + Drobílek –Prostřední  Lhota; mašina Prostřední Lhoty); PPS12 – pouze ženy 2. místo (Nosková, Kadlecová, Brichtová, Šašmová B., Fouknerová, Kšána + Bárová – N. Ves).

4. 9.2010 – pohár starosty na Nové Vsi p. Pleší – muži 12. místo (Plot, Liška st., Liška ml., Beran R., Beran J., Pouček, Sosna L.), ženy – 2. místo (Nosková, Brichtová, Fouknerová, Šašmová L., Šašmová B., Čepelková V., Bárová – N. Ves)

18. 9.2010 – Noční soutěž ve Velké Hraštici – muži        6. místo  (Beran J, Beran R, Liška ml.,Pouček, Poláček J, Poláček V., Poláček L.) , ženy 3. místo (Nosková, Fouknerová, Šašmová B., Brichtová, Kadlecová, Kšána + Bárová – N. Ves)

 ad 5) objednány savice s „O“ kroužky, proudnice, košík

 

ad 6)  Posvícenská zábava – tombola ( kdy, kdo apod.)

plakáty – vytištění zajistí sponzorským darem společnost Digital Copiers (p. L. Havelka)

rozvoz plakátů – Beran J., Plot M., Liška J. st., Eva Nosková

pokladna – Hrbková L. st., Svobodová E.

Tombola – odevzdávat do obchodu

Tombola, výdej – Liška J. st., Lišková Z.

Příprava tomboly – Liška J. st., Hrbková L. st., Lívancová M., … - Pá 15. 10. 2010 od 19:00

Nákup tomboly zajistí Z. Lišková za částku cca 2 500,- Kč.

Vstup 90,- Kč, začátek od 20:00.

Lístky do tomboly – každý vyhrává za 50,- Kč.

Šatna – E. Plotová

 

 

 Pár fotopostřehů naleznete na zde:

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA